اگر کالایی مشمول مفاد ضمانت هفت روزه اسکوکالا میباشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش اسکوکالا هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به اسکوکالا ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی اسکوکالا حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش و یا هماهنگی جهت بازگرداندن کالا میتوانید با شماره 0356252742 (شنبه تا پنج شنبه 10-19 و روزهای جمعه 10-17) تماس بگیرید. همچنین جهت اعلام شکایت نیز از همین شماره تلفن استفاده فرمایید تا سریعا پیگیری شود.
پس از پذیرش کالا کارشناسان اسکوکالا حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند. در صورتیکه نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.